12 Şubat 2014 Çarşamba

MİNİ ALIŞVERİŞİM-2

Konyaya geldim bi kaç gün dinleneyim dedim ama indirimler başlayınca pek de duramadım ve kendimi hemen Kent Plaza Avm ye attım :) Aslında aklımda çok şey vardı ama gidince biraz ne yapacağımı şaşırdım ve eksiklerle geri döndüm. Yine de kazanlı bir alışveriş oldu :) Peki neler aldım??




NELER ALDIM:

  • Bioblas Sarmaşık Özlü Şampuan
  • The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
  • Essence Mattifying Compact Powder Pudra 09 Soft Tan
  • Flormar Lights of Flowers serisi LF26 mavi far
Şampuan çok övülüyordu. Saç uzatma aşamasında olduğum için aldım. Normalde Nude seri bitkisel şampuan kullanıyordum. Ne çok memnun ne de şikayetçiyim :/ Bunu da deneyip göreceğiz.
Mary lou blog aleminin bir numarası zaten :) Ben de indirimden faydalanıp alayım dedim.
Bu pudrayı kontür uygulamasında kullanmak için aldım. Tenimden 3-4 ton koyu. Ne kadar doğru olur bilmiyorum henüz denemedim. Yardımcı olabilecek olan varsa yorum bekliyorum.
Flormar ın bu serisi hala indirimde. Yaz için uygun güzel bir renk. Almak istedim :)

Daha başka ne alabilirdim diye biraz tereddüt içindeyim. İndirimden kaçırılmaması gereken ürünler neler? Yorumları bekliyorum şekerler.. Hoşçakalıın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder