9 Ağustos 2014 Cumartesi

I AM NATURALS YÜZ TEMİZLEME SÜTÜ

Eveet blog dünyasına tekrardan hızlı bir giriş yaptım. Yazamadığım zamanlarda neler aldım neler yaptım tek tek paylaşacağım sizlerle :-) şimdiki konuğum eve geldiğimde Migros tan indirimle aldığım evde de duş jelini kullandığımız ,onun da yazısını yazabilirim ilerde, i am natural kozmetik

Bugünkü ürün ise markanın hassas ve kuru ciltler için olan hassas temizleme adlı temizleme sütü
Markanın birçok ürünü ve vaadi var. Şampuanlar, duş jelleri, gece gündüz kremleri, tonikler gibi. Ürünler Migros ta bulunuyor, indirimlerde de gayet uygun fiyatlılar özellikle organik içerikli ürünler olmasına rağmen..


Evet organik içerikli demişken ürünler sertifikalı organik kaynaklardan elde edilmiş. 

 

Çok güzel kokulu bir ürün. Hafif ıslak pamukla uygulanıyor. Ciltteki yağı, kiri ve makyaj kalıntıların tamamen temizliyor. 


Temizleme sütünün yapısı. 

Ben bu ürünü gayet sevdim. Ancak markanın yüz yıkama jeli kardeşimin cildinde uzun süreli alerji ve benim cildimde de hafif kızarıklık oluşturdu. Böyle güzel içerikli bir ürünün sorun yaratması biraz kafa karıştırıcı. Temizleme sütünde kesinlikle bununla karşılaşmadık. Ürünlerle ilgili bunları söyleyebilirim. Temizleme sütünü öneriyorum özellikle kuru ciltlere. Ciltte bıraktığı nemli his bir harika.. Cilt bakım rutinimdeki yerini almış bulunuyor :-)

Hoşçakalıın :-* :-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder