9 Ağustos 2014 Cumartesi

NIVEA PURE&NATURAL TONİK

Hepinize iyi haftasonları güzellikler! Bugünkü yazım Nivea pure&natural tonik hakkında.


Tüm cilt tipleri için ve %95 doğal içerikli bir ürün. Organik ürün tercih edenler rahatlıkla kullanabilir. Paraben, renklendirici, silikon ve mineral yağlar içermiyor. Aleo vera özlü hafif bir kokusu var. Gelelim benim tonik hakkında düşündüklerime:
Ferah bir his uyandırıyor ancak ben çok da iyi temizlediğini düşünmüyorum. Kullandığım Diadermine toniğe göre söylüyorum bunu. Toniği pamuğa döküp yüzüme sürmeye başladığım anda gözlerimde hafif bir yanma hissediyorum. Parfümden yada alkolden olabilir. Uyguladıktan sonra ciltte yapış yapış bir his bırakmıyor. Ancak yağlı ciltler için çok da uygun olmadığını söyleyebilirim. Benim için olmazsa olmaz değil açıkçası. Siz neler düşünüyorsunuz? Kullanan veya almayı düşünüp merak edenler yorumlarınızı bekliyorum. 
Şimdilik hoşçakalın :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder